Friday, December 14, 2012

exam mode ~

cuba tenung perkataan semcam indah. biar faham sampai kalbu .=.="
hye hye semua..

bila mana manusia macam aku,
mula risau dan perlukan sesuatu,
sesuatu yang punya erti,
sesuatu yang mampu buat aku lega..
sesuatu yang segar,

fuhh!    

tarik nafas dalam dalam,
bagi semua rasa sesak hilang,
rasa  panas menjauh,
rasa semcam mahu tampar manusia kikis jauh jauh,,
eh eh..
stress mulai jadi peneman,
mujur,
aku mula sedar,
bila mana keserabutan muncul
mood sekarang : study + final ~
ini teman setia aku~ cewah. kau ade 

sila doakan aku,
moga aku kuat
dan tersipu lagi tersengih bagai kerang yang semcam busuk,
yang kuat pandu hidup ,
sehingga rumah dan katil,
jadi mimpi indah..
aminn~


dan semacam ini yang aku harapkan sebenarnya..erk =.="
hebat ! haha..



No comments:

Post a Comment