Thursday, December 13, 2012

serindu nya~



bohong.
kalau tidak terdetik rindu,
bohong jugak,
kalau tiada tersemat memori
kisah silam dulu dulu
juga bohong

mampukah di padam??
buka mudah
bukan senang semacam ambil duster delete kapor di papan itam
kalau semudah tue..
sudah lama kembali tersemat rapi rapi

semacam kawan di matrik aku,
susah senang makan bersama
mengadap muka masing masing
menangis guling guling muka panda lagi
kelakar! sungguh bibir manis ukir senyuman
one words *RINDU
sumpah! aku rindu ~



masa dinner :D hew hew..kami hot :(

kerinduan.. prank diana jahidi :D

tp 4 ..ya allah.. rindu sgt .. cuba cari mane aku .

model of the years..cewah!


prd .dari sini aku kenal.pahit manis bersama~

nampak kan..itu kami..comel~


thank adib.. talented dear~ love it..

meet tira dan zaty.. roomte di matrik..hehe

 dan yang paling aku terharu tahap dewa. yes! di bawah.. terima kaseh untuk lolok. he do somethings..dan aku baru sedar selepas membelek album dulu dulu kala. aku terjumpa.. yes.. this edit picture.. ini untuk class aku sewaktu digelar pelajr dua tahun :D terharu ~

sumpah! aku rindu.. ya allah..
dan sila percaya,
sebagaimana ade maslah di kalangan kalain,
jika namaenyer kawan.
kenangan itu susah dipadam
walau pahit,walau manis,
akan ade dalam hati
walau sekecil zarah :D
itu aku akui! *sila percaya :D hee

No comments:

Post a Comment