Tuesday, December 11, 2012

meet us ~


hye alls~

hye hye. cewah!!

bukan semua mampu terima
baik buruk
caci maki
dan herdik semua tue.
even seorang kawan yang gila baik mampu pergi~
see! now.. jom masuk dalam dunia yang aku cuba pandu dan bertahan
semcam bola kristal penuh kerlipan ~

nampak kan muka muka semacam topeng! haha

miss that moment =.="

yang tengah tue buat ape.teka la!

meet wawa dan zaty..hye

yang tak pakai tudung tue kerol! cewah..meet lala n hani 

Meet dorathy..housemate gile lembut!

nie alan.. sapik yang tunjuk peace! kenal korg memang giler

michie..hye ..taken ^_^


semua tue kawan kawan aku.
selamat datang dengan dunia manis dan kelat nya aku..
posisi sekarang,
semcam selamat
padahal..
andai ditiup..
jatuh lagi tue aku..

#moga aku kuat yaa..hadapi insan disekeliling aku..amin 


No comments:

Post a Comment